Thursday, March 24, 2011

weyh korang ! korang thu kan .
aku sayang korang sangatsangat .
kau janji tak nk ponteng .
tapi kenapa korang ponteng .
tady aku turun jea kat busstop , semua kecoh .
semua budaxbudax bgithu aku .
korang dalam proses nk kne gantung sekolah .
serius , aku denga terkejut .
korang da janji nk berubah kan .
tapi kenape tak berubah ?!
yeahh , mybe aku takde dalam kelas . so , korang bosan ,
korang ponteng . hmm 
aku da  janji ngan cikgu rosca nk ubah perangai korang , 
tapi  aku tk bole coz semua benda nasihat aku bgi , korang tk denga .
aku mcm gagal weyh , 
serius , aku nanges bile denga cite tuh ..
korang tyme susah cri aku , tyme senang kau lupe aku .
pape un , aku sentiase ade untuk korang coz korang kawan aku !
aku sebenarnye , ade sumthin nk bgithu korang .
if aku bgithu , mybe korang sedeh enn .
sebab tuh aku tk nk bgithu korang .. aku nk korang berubah betolbetol .
bwu aku bgithu ape benda ..
dulu , korang cakap perangai aku  mcm SETAN !
yeahh , mmg betul un . ramai cikgu tak suke aku n blablabla .
tapi selepas je ade owng dlm idop aku , dye suruh aku berubah .
n then , aku berubah  ! .
korang masingmasing ade balak kan , kenape balak kau tk penah
nk nasihat korang .. 
sekarang aku nk ckp , korang yg da berubah ! 
ape benda yg aku buad semua yg terbaik untuk korang .
aku sayang korang sangatsangat .
kalau makbapak kau thu perangai kau mcm nie , makbapak korang tk kn
mengaku korang anak dye .
aku ckp coz , makbapak aku penah ckp benda yg same kat aku .
if , satu hari nnty aku takde , aku nk korang berubah sngtsngt ..

nie semua untuk :-

syaza dayana
nadhirah
nuur dayana

No comments:

Post a Comment