Sunday, March 13, 2011


hafezul naim !
jangan ambik dia dari saya okay . 
kalau tak saya patahpatah kan tulang awak :)
I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH !
maybe i can't PROVE it to you , but ..
TRUST me .
i reallyreally LOVE you hubby !

dia dia , cumel kan dia dalam gmbar nie ,
suke sgt tengok gmbr nie . hehe
meh sini , zaty nk cite cmne tibe2 tersangkut :)
firstfirst , saya yang tegor dye kat fb .
tak lame uh , rase mcm selesa jea chat ngan dia .
da berminggu-minggu chat ngan dia .
tibe tersangkut di alam percintaan , HAHA .
tyme tuh mule syg+cinta kat dia .
da bape2 minggu . 
taktahu cmne leh gado , 
saya mintak break . 
dia tak nak . saya cakap okay .
kite couple balik . HAHAHA ! *Bodo .
couple couple couple couple and couple .
tibetibe,
saya macam tension sekit .
teros remove dye dari frens fb saya .
tyme tuh , saya tak tahu la ape sya buad .
dia kte , dia sedeh sgt coz saya buad cmnie .
hehe , sorry dear ..
pastuh mintak maaf n blablabla .
couple smpai sekrng .
kaly nie ,, saya tak nk mintak break ngan awk .
saya sayang awak .

dia caring+baek+penyayang+manje . :)


No comments:

Post a Comment