Friday, March 4, 2011

asal  kau bodo sangat zaty !
dy da syang kan kau . pastuh kau buad cmtuh kat dye !
kau nie mmg tak pandai jge aty owng kan ..
pikir aty owang laen jea ..
kesian gila kat dye .. kau nie mmg haram kan !!!!!
yeah , aku mmg bodo , mmg tak reti jge aty owng .
aku buad tuh un ade sebab .
arituh , ak bukak fb , nmpak ade mcj . *terkejut .
aku bukakbukak . dye kte jgn rpat dengan HAFEZUL NAIM .
if ak rapat ngan hafezul naim , ak akan matyy dekat tngn dy .
seriusly aku  terkejut+sedeh .
pastuh smlm , aku ckp kat budax2 ak , dorang kte baek lepaskan
hafezul , dripade ak maty kat tgn budax ppuan tuh .
first , mmg ak ta nk lepaskn hafezul sebab ak syg dye sngtsngt .
smlm , tak bole nk tido . sebab pikirkan hafezul *nanges .
n ak da buad keputusan . ak lepaskan hafezul .
for hafezul naim .
seriusly , sye mmg sygkan awk .
tapy , disebabkan ppuan tuh . sye ta nk rebut awk .
1 je sye nk ckp ngan awk . ILOVEYOUBIYY .


okay la nk out .
nie un tak sehat sngat  .
demam+batuk+selsema+sakit tekak .
sye tak tak tahu laa .
if sye sakit kea ape kea .
tuh un sye ingat awk , sye tak penah sekali un lupekan awk .


-bye-

No comments:

Post a Comment