Monday, February 21, 2011

hari yang paling best dalam idop aku ..
time pj lepas jea ukur n timbang berat badan ..
lepak kat tangga ..
ngah lepaklepak tibe2 semua budax laky kumpul kat aku ..
aku ingat nk buad pe ..
rupenye simbah air ..
bapak hine laaa .
HAHAHA . basah lencun aku ...
pegi belakang tangga ..
kne lagi pehhh ..
mcm haram jea ..
tengok jam kol 6:30
kiteowang gerak busstop ..
kat busstop aku sorang je bising n memekak ..
best seyh .: P
weyh zaty ! jage suare kau sekit laa . 
haha
*thnx for nad , syaza , dayana ,hadif , amrill , shafiq
imran , n ramai lagi laa coz simbah air kat aku .
hahahaha
sayang korang lebehlebeh

tady chat ngan my hubby ..
haha ..
dy bising aku memekak n bising kat skola ..
* biy na sygs control prngai sygs . sbb sygs uh ppuan , ta baik la na bsingbsing . ta manis dpndg org :)­
*copy .
haha , sweet kan ..
sweet kea ? hmm entah laa ..
for my hubby , sorry dear ..
serius perangai sygs mmg cmnie dripade tahun lepas ...
tapitapi , demi biy !
sygs sanggup berubahhh !
-menjerit-
HAHAHA
sanggup kea ? insyallah ..
iloveyoubiy ..
muahxx !
kol 11 .. nnty kite chat lagi kayy ..
now , biy kne pegi tusyen .
sygs kne buad hw ..
byebye : )

No comments:

Post a Comment