Thursday, February 24, 2011

aku denga jea perkataan yg ''aku nie scandle ngaan dy la''..
rase mcm nk pengsan jea ..
weyh pompuan , aku nk mrh un tak bole .. coz kau nie scandle dy ..
hampirhampir budaxbudax aku tahu kau nie scandle dy ..
sumpah rase nk nanges .. nk bunuh diri n hmmm aku un tak tahu laa ..
aku tak tahu laa nk ltk muke ak nie kat mne .. ramai budaxbudax gelakk
ramai cakap '' abestuh , kau mcm mne zaty ?'' aku nk ckp aku nie gf laki tuh ,
aku takot .. aku nie bukan gf kau jea *boy
you boyy ! i nk u plih .. antare i or budax uh ?! if u pilih dy .. pegi kat dy ..
n please lupekan i ..
i tak tahu laa knp u buad i mcm nie .. mybe i ade buad slh ngan u ..
so , skrng i nk minx maaf .. seriusly , i tak bole nk lepaskan u .
coz iloveyouuu . : (
knp u mcm main kan perasaan i ?! knp ?!
i arap u ngan budax tuh happy selalu ..




balik dri skola .. naek bilik tutop pintu ..
nanges jeaa .. mate un bengkak ..
tak tahu nk cite kat sape .. aku ingat my dad ..
if aku ade prob , dye mesty tolong aku ..
now , dye pegi pahang , terengganu n kelantan ..
bia la aku simpan rase marah+bengang or bla bla bla 
kat haty aku nie .. aku nk aku jea yg sedeh ..
aku ta nk budaxbudax aku sedeh ngn mslh aku ..
for miera , thnx yaww .. coz caring aku or bla bla bla .. :)
sayang kau kwan , muahmuah <3

No comments:

Post a Comment