Thursday, December 30, 2010

pukol 5 , tunggu abg angkat kat tmn .
uhhh , lmbt seyh tunggu dye .
kol bape tah dye smpai .
smpai jea dye kat tmn teros gerak jalan jalan .
 kiteowang gi busstop , pastuh lepak kat padang cemare .
aww , ramai kwn kwn dye lepak cituh .
kawn dye padang je aku .
pergh ! segan doee .
pas lepak padang cemare ,
gerak kedai jap ,
gi beli air 100 plus .
pastuh , smbung balik gi jalan .
gi lepak padang pristana .
lepas dok2 situ ngok budak maen taman .
gerak jenjalan lagi .
gi taman bristana .
dlm penjalanan uh , 
ramai je ushaaa .
da la aku benci owng usha aku .
errr
da smpai kat tamn bristana .
dok kat ???
ade budax nie , usha abg angkat aku jea ..
tibe2 budax nie rpt plakk ngan aku .
aku da cuak da ..
hahaha ,
smpai nk pegang2 plakk
eeee ..
aku teros gerak belkang abg angkat aku .
pastuh , teros balik umahh ..
uhhh , cuakk seyh ..

anyway , arini .
ari yg paling bahagia buad aku .
thnx abg bahagiakan adekk .
adek ta penah sebahagia ni .
syg abg sgt sgt <3 <3

okay lah , smpai sini je kowt .
daaa ~

No comments:

Post a Comment